INFLABLES PER ACABAR AMB RIALLES

Aprofitant la gran oportunitat que ha suposat per a l’escola l’assignació del programa PROA+, hem volgut regalar als nostres alumnes unes darreres jornades inoblidables. Les elevades temperatures ens conviden a combatre la calor i res millor que oferir als infants l’oportunitat de compartir activitats a on l’aigua sigui la gran protagonista. El dijous va ser el torn dels més petits de l’escola i el divendres del més grans que, a més a més, van acomiadar la sessió amb una remullada d’escuma. Esquitxar, relliscar, eixugar, assecar, perseguir, córrer, remullar… tota una sèrie d’accions que, de ben segur, us treuen el mateix somriure que als infants.

Treballar per la diversió, és invertir en benestar emocional i d’això, a l’escola, no ens cansarem mai. Us deixem l’ampli recull de fotografies diferenciat per cicles: infantil, inicial, mitjà i superior.