INAUGURACIÓ APADRINAMENT LECTOR CURS 18-19

Aquesta setmana hem celebrat la gran festa inaugural de la lectura a l’escola. Com ja sabeu, des de ja fa molts anys, portem a terme l’activitat d’apadrinament lector, de manera que grans i petits comparteixen en diferents moments del curs escolar estones de lectura a on tenen lloc activitats d’allò més diverses, sempre al voltant dels llibres: lectures, recitals, representacions… Ens fem ressò aquí d’unes paraules del tristament desaparegut Carles Capdevila, quan deia: “I com que l’amor és un fil invisible que tot ho cus, si Sant Jordi no existís algú l’hauria d’inventar, perquè fa casar l’amor i la lectura i pel mateix preu incita a estimar llegint“. En el cas del Reixac, celebrem aquesta harmonia amb l’apadrinament i estem segurs que d’aquí en sortiran grans lectors que s’estimaran molt els llibres i, poder, qui ho saps, alguns fins i tot, els escriguin ells o elles.

1. Sònia Cortiella

Què bé ens ho hem passat! A més a més els de tercer ens estrenem com a padrins i padrines, això és una gran responsabilitat! Segur que a més de gaudir d’una bona estona i d’una bona companyia gaudim amb la lectura.