IN ENGLISH ? YES, OF COURSE!

Aquesta setmana hem gaudit d’uns convidats molt especials, que de P-5 a 6è ens han fet passat una bona estona, and in ENGLIS, OF COURSE!

Per una banda, com és ja tradicional, la Julia Fossi. de Leicester, ens visita per realitzar animacions lectores en anglès per als nostres nens i nenes de 3r a 6è.

És un privilegi comptar amb personal nadiu per a la sessió prèvia a una de les lectures en anglès que fem al llarg de l’any. La seva visita, amb jocs i interaccions constants, ens ajuda a endinsar-nos a les històries, a perdre por a llegir en una llengua que no és la nostra i, també és una oportunitat per a escoltar i parlar un bon anglès en bona companyia.

Aquí us deixem unes quantes fotos de com van anar les sessions.

Per altra banda, avui ha estat un dia especial per a nosaltres: els nens i nenes de P-5 i els de Cicle Inicial hem anat a una obra de teatre,  en anglès, i alguns per primer cop!

Al llarg del curs hem après moltes cançons, danses i poemes. A cicle inicial, hem treballat també cançons molt divertides i vocabulari de l’obra: el temps, el menjar o la roba entre d’altres.

La companyia anglesa de teatre Look Out!, ha vingut  de nou a la nostra escola per a oferir-nos un doble espectacle: pels alumnes de P-5 “Round, round the garden” i pels alumnes de 1r i 2n la divertidíssima “The stone soup”.

Ens ho hem passat d’allò més bé, i si no mireu les fotos! Hem cantat, jugat i repassat molt vocabulari i expressions. I tot en anglès!