II TROBADA INTERESCOLAR D’ATLETISME

Per segon any consecutiu, l’alumnat de sisè ha participat a les jornades d’atletisme a les pistes de La Ferreria.

L’activitat es va dur a terme el passat divendres i ha comptat amb les escoles del municipi i a les pistes s’han aplegat gairebé 400 alumnes.
L’alumnat ha pogut desenvolupar diferents proves atlètiques, com: Curses de velocitat, d’obstacles i relleus, llançament de javelina i de pes i salts d’alçada i de llargada.
Les alumnes i els alumnes han gaudit d’una jornada dedicada a l’esport, a més del gran recapte obtingut, gràcies a la col·laboració de les famílies del centre.
Agraïr l’alumnat la seva implicació envers les diferents propostes, així com a les famílies de l’escola per l’aportació d’aquesta iniciativa.

Cliqueu la imatge per a veure’n la resta.