I5B: SORTIDA AL CRAM

El passat 22 d’octubre el nostre grup, I5B, va tenir l’oportunitat de fer una sortida al CRAM, una fundació dedicada a la protecció i conservació dels dofins i altres espècies marines. Aquesta sortida va ser una experiència molt enriquidora, on vam aprendre molt sobre aquests animals fascinants i la importància de la seva conservació.

A la fundació, vam participar en una dinàmica especial relacionada amb els dofins. A través d’activitats interactives i jocs didàctics, vam comprendre millor el comportament dels dofins, el seu ecosistema i les amenaces a les quals s’enfronten a causa de l’activitat humana. Va ser una manera divertida i educativa de connectar amb la natura i entendre la necessitat de protegir els nostres mars i oceans.

Aquesta sortida no només ens va permetre aprendre sobre els dofins, sinó que també ens va recordar la importància de ser responsables amb el nostre medi ambient. Ens vam adonar que cada petit gest compta i que tots tenim un paper a jugar en la conservació de la vida marina.

Va ser una experiència inoblidable que ens va inspirar a continuar treballant per la preservació de la natura i a valorar encara més els éssers vius que comparteixen el nostre planeta.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>