I4 VISITA EL PARC DE LES OLORS

La passada setmana els infants de I4 van tenir l’oportunitat de visitar el Parc de les Olors, de Santa Eulàlia de Ronçana.

Un dia envoltats de natura, on vam poder conèixer les propietats i utilitats d’algunes plantes, vam poder fer el nostre propi planter, alimentar les cabres i les ovelles, fer saquets d’olor de lavanda i dinar i jugar plegats a la fresca! Fins i tot vam poder gaudir d’una mica de pluja. Ens encanta sortir i visitar la natura!

Aquí teniu unes quantes fotos:

FOTOS I4A

FOTOS I4B

1. admin

Para ver las imágenes tienes que acceder desde el correo de los alumnos con el dominio @escolareixac.cat. De otra manera, no será posible. Cualquier duda, te ayudamos en secretaria. Saludos.