I TU, A QUINA CLASSE VAS?

Aquest curs, els nens i nenes de P4 i P5 hem escollit el nom de la classe. Ho hem fet en assemblea, cadascú de nosaltres ha fet una proposta a la classe i ha explicat el per què creia interessant aquella proposta. Hem après a escoltar una mica més i, fins i tot, en alguns moments ens han convençut per recolzar noms en els que, en un primer moment, no havíem pensat. Tenir un nom és important, ens identifica com a grup dins de l’escola i ens permet sentir-nos part activa d’un conjunt ampli, que ens acull i ens porta més enllà de la individualitat. Doncs, després de proposar, votar i tornar a votar,  els noms escollits han estat…. per a P4A els tigres, P4B els gats, P5 A els dinosaures i P5B els conills.

Ara, no tot queda aquí. Us pensàveu que tot havia de ser tan fàcil? És veritat que en sabem moltes coses, però també se’ns han generat molts dubtes que calien ser resolts. Els nostres projectes ens estan portant a investigar, experimentar, observar, descobrir…A aprendre d’una de manera més globalitzada i significativa per a nosaltres.

La sala de psicomotricitat s’ha convertit en l’habitat de cada animal. La Sandra, la nostra mestra de psicomotricitat, ho ha fet possible! preparant unes sessions especials on hem pogut fer de tigres, gats, conills i dinosaures. Els nens i nenes de P4A hem saltat i hem caçat sigil·losament com els tigres. A P4B ens hem mogut com gats i hem jugat amb cordill i llanes. Els dinosaures de P5A s’han amagat en coves i han trepitjat fort mentre rugien. I, els infants de P5B, els conills, s’han amagat als caus i han fets petits salts amb les seves orelles de conill. Hem gaudit descobrint les possibilitats del nostre propi cos: diferents moviments , maneres de caminar, el salt…

Si teniu ganes de veure’ns en acció, sols cal que cliqueu damunt de la icona del vostre curs.

TIGRES                        GATS                         DINOSAURES                  CONILLS