I JORNADES D’ATLETISME INTERESCOLAR

El divendres dia 10 de juny, l’alumnat de sisè de la nostra escola, va participar en la primera trobada d’escoles de Montcada i Reixac, per fer les jornades d’atletisme del municipi.

Van participar gairebé uns 300 alumnes, ens hem divertit practicant diferents disciplines d’atletisme.

A banda de les proves realitzades durant les jornades, el centre va portar a terme una recollida d’aliments i productes d’higiene. Cal destacar la implicació de les famílies durant el procés.

Des de l’escola, hem intentat transmetre i promoure el desenvolupament integral de totes les persones, especialment de les més desfavorides.

Com ja veiem, l’esport ha estat el veritable detonant d’aquesta meravellosa proposta.

Clicant la foto teniu una tastet de les diferents proves que es van realitzar.

I aquí teniu un vídeo explicatiu de l’article que ha sortit a La Veu.

També podeu veure el fantàstic especial que han creat els Serveis Educatius.