HELLO INDIA!

Aquest és el tercer any que la nostra escola realitza un intercanvi amb una escola de la Índia mitjançant el programa School to school, de la FVF ( Fundació Vicente Ferrer). Focalitzem l’intercanvi en temes d’educació en valors, anglès i coneixement del medi.

Per a nosaltres, els nens i nenes de l’escola V. Agraharam a l’estat d’Andhra Pradesh, al sud-est de la Índia, ja són us vells coneguts. Per això, ens ha fet molta il·lusió rebre les seves manualitats, fotos i treballs que el curs passat es van quedar allà per l’estat d’alarma per la COVID, i que aquest any compartirem amb tots a la tornada de vacances.

Però el temps corre i arriben els monzons i ,amb la pluja intensa, acaba el seu curs escolar. Per això ens hem afanyat en enviar, la nostra resposta (que aquest curs només podrà ser en format digital): cartes, jocs, presentacions i un vídeo en el que els nens i nenes de 5è els ensenyen com és la nostra escola. Esperem que els agradi molt i que els propers cursos puguem continuar l’intercanvi!

Si voleu veure el vídeo cliqueu la foto.