HELLO ARIZONA!

Hello!

Els alumnes de 5è continuem amb l’intercanvi amb l’escola Rancho Solano de Scottdale  a Arizona (USA).

Ja heu visitat l’enllaç on els expliquem com celebrem nosaltres la Castanyada i tot el que hem fet a l’escola?

El mes de novembre, a part d’una carta on ens escriuen com celebren Tots Sants (Halloween) allà, ens han enviat una postal handmade on ens han comentat les seves festes favorites: Halloween, Thanks Giving Day (Dia d’acció de gràcies), Christmas, Hanukkah (Nadal jueu), etc.

Hello Arizona!

Les nostres postals van també de camí i ens hem posat tan contents quan hem rebut les nostres que mireu quin mannequin challenge més divertit hem improvitzat!