GUAPA! UNA PROPOSTA D’AUTOACCEPTACIÓ

Aviat es presentarà a Montcada un projecte comunitari en el que hem estat treballant aquest curs tots els centres públics del municipi. L’hem anomenat Xarxa d’emocions i ens ha permès treballar conjuntament amb els Serveis Educatius, l’Ajuntament i l’entitat SEER sobre com abordem l’educació emocional dels nostres infants. Durant el curs hem pogut conèixer què estem fent al territori. Trobar un espai per compartir entre escoles bressol, centres escolars i instituts ha estat molt enriquidor.

Aquí us presentem algunes de les imatges que ha generat la nostra proposta: GUAPA! Una tasca d’autoconeixement i acceptació a partir de la lectura de l’àlbum il·lustrat, d’en Canizales. Un relat amb el que hem convidat als infants, segons els diferents nivells, a questionar-se els criteris estètics de bellesa imperants, així com alimentar la seva autoestima i el seu autoconcepte.

Si voleu conèixer més sobre aquesta proposta d’educació emocional, us convidem a visitar l’exposició que aviat s’exposarà al municipi, amb seu a diferents indrets.