GUANYA’T UN PUNT!

Aquesta tarda, a l’Auditori de Montcada i Reixac, ha tingut lloc l’entrega de premis del concurs “Guanya’t un punt”, organitzat per les Biblioteques de Montcada i en el qual, l’Escola Reixac participa anualment.

Felicitem a tots i totes les participants de l’escola i molt especialment als vuit guanyadors i guanyadores que han obtingut alguns dels premis del concurs, i que han estat: Reda El Mahi (2nB), Mia Tomás (4tB), Carlota Medina (4tC), Toni Cespedosa (6èA), Eric Granero (6èA), Rubén Nuñez (6èA), Asier Fernández (6èA) i Raúl Sánchez (6èB).

1. Pilar Trujillano

Moltes felicitats a tots, i sobretot als finalistes i guanyadors. La veritat és que és molt difícil triar un només, són tots molt bonics.