FRASES FETES EN LLENGUA MATERNA

Com sabeu, el dia 21 de febrer es commemora el Dia Internacional de la Llengua Materna. Des de ja fa temps, sempre ens ha agradat destacar aquesta celebració i mirem d’organitzar alguna activitat al seu voltant. Aquest curs, us portem una nova proposta que ens arriba des del Pla Educatiu d’Entorn. En aquest cas, liderat per la Biblioteca de l’escola i en col·laboració amb l’Aula d’Acollida del centre, volem fer un recull de frases fetes que utilitzeu habitualment, en la vostra llengua materna. Aquesta experiència ens permetrà compartir, intercanviar i posar en valor totes les llengües i dialectes que hi ha a l’escola que ho sabem, són molts.

Podeu ajudar als vostres fills i filles en la seva transcripció. La participació és molt senzilla i tan sols pel fet de fer-ho, la biblioteca de l’escola rebrà un lot de llibres de temàtica intercultural. A l’arxiu adjunt us deixem les bases de participació. També us facilitem una mostra a tall d’exemple. El termini finalitza el proper dijous dia 4 de febrer. Poseu fil a l’agulla?