FI DE CURS: COMIAT 6è

Aquest ha estat un curs molt singular, marcat especialment per les mesures Covid-19 i per les nombroses modificacions que això ens ha comportat. Vàrem començar amb moltes novetats i algunes incerteses és per això que, segurament, aquest comiat ha estat ben especial. Ens ha fet molta il·lusió poder acomiadar a una nova promoció de manera presencial, tal i com ho hem fet sempre a l’escola. Malgrat i les mesures de seguretat i les nombroses variacions respecte al nostre acte habitual, hi ha coses que no canvien mai: l’emoció de dir adéu als infants que han estat, en la seva majoria, nou anys amb nosaltres. Les llàgrimes sempre acaben florint i és que veure marxar a una part de nosaltres, sempre ens emociona. Us compartim un vídeo amb alguns dels moments més emotius del matí.

Per a tots, per als qui marxeu i també per als qui esperem tornar a veure al setembre, els nostres millors desitjos. GAUDIU MOLT DE LES VACANCES I APROFITEU AL MÀXIM L’ESTIU!

1. Verónica Vélez Bermello

Muchas gracias a todos los docentes y administrativos del colegio Reixac, que cada año ponen lo mejor de cada uno como profesionales que son, gracias muchas gracias por la educación de aprendizaje, psicológica, emocional, que le han dado a mi niña Nicole Nole gracias gracias mil gracias por todo y a todo@s

2. Naiara

Em va agradar molt aquest comiat,us probare a faltar moltissim a tots,sobre tot,a un company de 5èC molt especial per a mi.
    Bones vacances! (una mica atrasat)