FESTA DELS DRETS DELS INFANTS

Aquest vespre ha tingut lloc la Festa dels Drets dels Infants a la Plaça de l’església.  Els i les conselleres municipals, representants de totes les escoles de Montcada del Cicle Superior, han estat els protagonistes, fent una teatralització de “La ciutat dels drets dels infants”, on han llegit frases i pensaments sobre tres drets: el dret a ser estimat, el dret a ser escoltat i el dret a jugar en espais públics. Els i les alumnes consellers municipals del Reixac que han participat han estat la Txell, la Mia, l’Abdel, l’Omar i la Núria.

També en aquest acte s’ha presentat públicament el projecte “Un instant, una història”. Aquest treball col·laboratiu i interdisciplinari es va dur a terme el curs passat per totes les escoles públiques de Montcada,  investigant diferents espais del municipi, geocalitzant-los i publicant a History Maps tota la informació. Ara, l’Ajuntament de Montcada i Reixac ha publicat el futlletó explicatiu dels diferents itineraris que enllacen punts emblemàtics de la història de la ciutat, a més de situar en cada punt un QR que enllaça amb la informació creada per cada escola. Els representants de l’escola que han pujat a l’escenari han estat la Dayanna i el Santy.

Felicitats, consellers i conselleres municipals! Felicitats, alumnes de 6è, que sou els creadors de la documentació de 9 d’aquests itineraris emblemàtics de Montcada! Us animem a descobrir-los!

Cliqueu a la foto per veure l’àlbum de fotografies.