FEM DEL REIXAC UN MUSEU

La setmana passada vàrem obrir les portes de l’escola per mostrar-vos la gran tasca que hem realitzat aquest any al voltant del tema de l’emergència climàtica. Aules, passadissos, sostres, parets… tota l’escola s’ha  unit en un crit unànime per demanar que canviem els nostres hàbits, que ens reinventem per tal d’aconseguir fer d’aquest planeta un lloc més saludable a on conviure amb totes les espècies. L’Àngela Pozzi ens ha servit d’inspiració per crear tot un univers a on el plàstic ha esdevingut una eina de conscienciació i reivindicació.

Tal i com us vàrem avançar, us facilitem els vídeos i algunes fotografies. D’una banda, una visita virtual al museu, per si no vàreu tenir l’oportunitat de venir-lo a veure presencialment i, de l’altra, una evidència del treball realitzat a les aules a on són els alumnes els qui prenen la paraula. Fan evident que el planeta quedarà en bones mans… MOLTES FELICITATS A TOTS I A TOTES!