ESPORT ADAPTAT per als de 6è

Despertar sensibilitats, generar empatia, fer-los posar-se en la pell dels altres, fer-los descobrir capacitats ocultes… molts han estat els objectius assolits amb aquesta proposta. Per als alumnes de sisè, i a través del Plans de Promoció Esportiva que ofereix el Consell Esportiu del Vallès Occidental Sud en col.laboració, en aquest cas, amb el Club Esportiu Horitzó, hem portat a terme una sessió a on el Boccia i el Goalball han estat els protagonistes. Modalitats esportives pensades per a persones amb mobilitat reduïda i amb deficiència visual respectivament, que han posat a prova les habilitats dels alumnes. A partir d’ara, de ben segur, seran encara més capaços de valorar la capacitat de superació dels altres.

Per veure l’amplia selecció d’imatges premeu a sobre de la fotografia.