ESPAI FAMÍLIES A INFANTIL

Aquest curs hem posat en marxa l’Espai Famílies a Educació Infantil. Les tardes de divendres s’han convertit en una estona per gaudir de la vostra companyia i les vostres propostes, tallers, manualitats, balls, cançons, contes…

Estem molt contentes perquè aquest últim divendres del trimestre hem gaudit d’activitats molt divertides. La Mireia, la mare de la Manuela,  ens ha preparat una classe de zumba per moure l’esquelet a I4.

Dibuix de Càmara rèflex per Pintar on-line - Dibuixos.cat

A I5A el Sam, la Natalia i la Indi, pares i germana petita de l’Emily ens ha vingut a explicar el conte del “Monstre de colors” en anglès. Després hem fet un taller on hem pintat el nostre propi monstre pensant en el color de la seva emoció.

Dibuix de Càmara rèflex per Pintar on-line - Dibuixos.cat

I a I5B, la Laura, la mare de l’Aitor, ens ha donat la recepta màgica per fer plastilina casolana. Hem preparat tots els ingredients i hem escollit  el color. Ens ha agradat molt la textura  i ens  l’hem pogut emportar a casa nostra, juntament amb la recepta.

Dibuix de Càmara rèflex per Pintar on-line - Dibuixos.cat

Moltes gràcies a aquestes persones per trencar el gel i dedicar-nos el seu temps. Els nens i nenes (i les mestres) s’ho han passat genial com podeu veure al recull de imatges i vídeos que us hem compartit.

Recordeu que tothom està convidat, tan sols cal avisar les tutores. Qualsevol activitat que tingueu ganes de compartir amb els més petits de l’escola serà ben rebuda. Us hi esperem!