ENS VISITEN INFANTS DE L’ESCOLA BRESSOL

Avui, per primera vegada en la història del Reixac, els infants de l’escola Bressol Can Casamada, que és la més propera al nostre centre, ens han visitat. En col·laboració amb els Serveis Educatius i l’Ajuntament, hem organitzat una sèrie de visites que pretenen aproximar als infants als que possiblement seran els seus centres escolars, per tal de fer-los més amable i lleugera aquesta transició entre etapes.

Han compartit un matí amb els grups d’I3: esmorzant, jugant, xerrant… una jornada que serà inoblidable també per als alumnes delegats i delegades de les classes de superior que ens han acompanyat en el desplaçament.

L’horitzó del setembre comença a veure’s proper i estem convençuts que per a tots ells i elles la distància avui s’ha escurçat, minvat i fins i tot, gairebé desaparegut. L’escola dels grans us espera amb els braços ben oberts i ja sigui al Reixac, o a un altre centre, us desitgem una escolaritat molt i molt feliç, tan com avui ens ha fet a nosaltres la vostra visita.

Gràcies als gossos i als cavalls per ser un amfitrions de luxe i moltes gràcies també als delegats i delegades de cicle superior per acompanyar-nos en aquesta proposta. Com de grans us heu fet tots plegats!