ENS AGRADA EL HANDBOL!

Els grups de cicle mitjà i superior han pogut gaudir d’unes fantàstiques jornades de promoció esportiva de handbol. Gràcies al Salva Puig, director de l’Escola de handbol de La Salle
Montcada l’alumnat ha pogut gaudir de tot un seguit de propostes lúdiques i variades per poder passar-s’ho bé amb aquest esport d’equip.
S’han transmès valors com el treball en equip, la solidaritat i l’empatia durant les diverses propostes i activitats realitzades.
Per tots aquests elements, cal considerar aquesta activitat com una bona oportunitat per afavorir la cohesió de grup i els vincles positius que són fonamentals per constituir un bon clima de treball amb l’alumnat.
A continuació, podeu accedir a un tastet de les activitats realitzades durant la promoció.
Per últim, donar les gràcies a en Salva pel gran treball i l’estima mostrada amb tots els infants.

Si voleu accedir a les carpetes de fotos dels diferents nivells cliqueu aquí.