ELS VIATGES DE LA NOSTRA REVISTA

Aquest estiu hem pogut veure la revista del Reixac voltar per tota Europa. Mestres, alumnes i famílies l’heu portat arreu i ens heu permès mantenir el contacte durant tot l’estiu. Ha estat una iniciativa encapçalada des de la Comissió de la biblioteca escolar amb molt bona acceptació i us volem agrair a tots i a totes els qui heu col.laborat i participat d’una manera o altra, el vostre suport.

A continuació us mostrem qui eren les persones que s’hi amagaven darrera de cada exemplar. Mestres actuals, d’altres que continuen ben presents, alumnes d’ara i els seus germans més grans que, malgrat i no sortir a les instantànies, sabem que també hi eren molt a prop.

La revista ha estat a: Montcada, a la Costa Daurada, a l’Empordà, als Pirineus, a Andorra, a Burgos, a  Andalusia, a diferents llocs de la Comunitat Valenciana, a Formentera, a Cantàbria, a Itàlia, a Portugal i fins i tot, a Bulgària i a Suïssa. L’heu portat amb vosaltres de viatge i volem creure que és una manera de tenir-nos ben a prop, malgrat i la distància. GRÀCIES A TOTS I A TOTES!