ELS PROTAGONISTES DEL CURS 22-23

Us compartim les fotografies dels grups, amb els protagonistes d’aquest curs. Hem esperat unes quantes jornades per mirar que hi fossin tots i totes. No ho hem aconseguit i fins i tot, hi ha algú que no està mirant a la càmera, i algun altre que surt movent-se. És inevitable i fins i tot, previsible, ja us imagineu. Treballem amb persones inquietes per naturalesa i això fa que la nostra tasca sigui tan i tan apassionant. Segur que durant el curs però, tenim l’oportunitat d’aconseguir moltes fotografies completes dels grups sencers.

Recordeu que per accedir a les imatges, i per una qüestió de protecció de dades, heu de fer-ho a partir del correu dels alumnes, amb el domini @escolareixac.cat