ELS DELEGATS I LES DELEGADES DEL CICLE MITJÀ

Les classes de tercer i de quart ja tenen representants! I és que no ha estat fàcil escollir els nens i les nenes que representaran a cadascuna de les quatre classes durant aquest curs, ja que s’hi han presentat molts candidats i moltes candidates  amb molta empenta. Al final, després d’unes propostes molt interessants i d’unes votacions molt igualades, han estat escollits i escollides els dos membres de cada aula.

Moltes felicitats a tots els candidats i les candidates per la vostra iniciativa i ganes de participar i enhorabona als delegats i delegades!

Si cliqueu la imatge, podreu veure les fotos dels delegats i les delegades de cada classe.