NOVA LEGISLATURA DELS CONSELLERS I CONSELLERES MUNICIPALS

A finals de setembre, com ja és habitual a la nostra escola i a tot el municipi, els nens i nenes de 5è, que inicien el Cicle Superior, escullen els seus Consellers Municipals, de la mà de l’Israel Palacio, que des de l’ajuntament dinamitza aquesta peculiar tria.

Es tracta d’una iniciativa que implica no només als nois i noies triades com a representants , sinó tota l’aula, ja que el joc democràtic es nodreix d’anades i tornades amb propostes i iniciatives, de diàlegs compartits i posades en comú que enriqueixen a tothom.

És així, com el nostre alumnat col·labora amb els òrgans de participació ciutadana que el nostre ajuntament posa al seu abast, en els que els alumnes de 6è, sent el seu segon any, ja són veterans i veteranes.

A partir d’ara, un dijous de cada mes, es trobaran de nou nois i noies de 5è i 6è de tot Montcada. Aquest any ja sí, amb tota normalitat, i sense mascaretes ni mesures extraordinàries.

De segur que faran una molt bona feina!

Aquí teniu els nostres representants de 5è, la Natàlia de 5è B i l’Ian de 5è A!

Si cliqueu la foto, podreu veure detalls de la dinàmica.