ELS ANIMALS VISITEN LES CLASSES DE 3R

Coneixeu la xinxilla Xinxeta? I la tortuga Michelàngela? I la Rosa la tórtora o la granota Princesa? Nosaltres sí! Són els animals que ens han visitat a l’escola i que hem pogut veure i tocar!
Els alumnes de 3r hem pogut conèixer i descobrir de primera mà quines són les seves característiques físiques, perquè tenen un pelatge tan espès, perquè les serps treuen la llengua, i un munt de curiositats més.
A més, hem après una cosa superimportant: els animals que tenim a casa han de rebre amor, i amor també vol dir respectar-los i deixar que visquin en el seu hàbitat natural.
Ha estat una activitat molt interessant i que ens ha fet reflexionar. Segur que a partir d’ara, abans de demanar tenir una mascota tenim en compte el que hem après.

Cliqueu la imatge per conèixer els animals!