ELS ALUMNES DE P5 VISITEN LA BIBLIOTECA ELISENDA DE MONTCADA

Des de la biblioteca ens han proposat diverses lectures de l’il·lustrador Hervé Tullet, deixant-nos els llibres en préstec per l’escola. Durant dues setmanes, els infants han gaudit descobrint a aquest autor. A través dels seus contes ens hem endinsat en un món màgic ple d’aventures, jocs i colors.

Per finalitzar aquesta proposta conjunta hem visitat la Biblioteca Elisenda de Montcada. On ens esperava la Laura amb una proposta molt divertida. Els infants s’han convertit en petits artistes i han pogut experimentar amb els colors i els símbols que utilitza aquest il·lustrador. Després de l’activitat ens han explicat un dels seus contes.

Els nens i nenes continuen molt interessats per descobrir a aquest artista i és per això, que portarem a terme més propostes a l’aula. Compartim amb vosaltres un tastet de la visita!