ELS ALUMNES DE 4T REINVENTEN JOGUINES

Els alumnes de 4t hem treballat el text instructiu d’una manera ben divertida i entretinguda.  A l’assignatura de castellà,hem treballat també, diferents tipologies textuals i una d’elles, és el text instructiu, que el podem trobar a molts jocs i joguines. La proposta era crear una joguina o un joc amb material reciclat. La joguina o el joc havia d’anar acompanyat amb les seves respectives instruccions, fotografies i/o dibuixos ensenyant el procés de creació.

La veritat és que han treballat de valent i han sortit unes meravelles. També agraïm l’acompanyament familiar que han tingut els infants en aquestes creacions. Són espectaculars!  Aquí en teniu el resultat.