ELS ALUMNES DE 2n AL CATAKRAC

Per si no vàreu tenir l’oportunitat de veure el programa en la seva emissió en directe, aquí us deixem el vídeo del Reixac. Els alumnes de 2n ens mostren com, des de la quotidianitat, Antoni Tàpies va aconseguir veritables creacions artístiques. De la mà del Josep, la Martina i l’Aiman, i amb el suport de la resta de companys i companyes, ens apropem a un dels pintors més controvertits del segle XX.

Moltes felicitats a tots i a totes. Ens ha encantat veure-us a la gran pantalla. Ja sabíem que éreu uns artistes però ara, a més a més, tenim la mostra gràfica!