“EL TRESOR DEL PIRATA”

La setmana passada, els alumnes de 1r, van rebre a la Núria Cussó, autora del llibre “El tresor del Pirata”, que han estat llegint de manera conjunta.

Una lectura que apropa als infants al misteriós, enigmàtic i sempre encisador món dels pirates. El protagonista és en Pere, un nen de sis anys que, malgrat i ser encara molt jove, ja es fa dir Barbanegra, com el pirata més famós de tots els temps. A la lectura, la seva àvia, l’ajuda a buscar un dels seus tresors més valuosos, el seu peluix. En aquesta ocasió, però, són els alumnes els qui ajuden a la Caçataurons, que és com li diuen a l’àvia d’en Pere, a trobar el seu tresor. A base d’un joc de pista amb endevinalles, els infants descobreixen que aquest gran tresor no és ni més ni menys, que una fotografia familiar, a on en Pere, evidentment, hi és present.

Una proposta d’animació lectora ben engrescadora i divertida que esperem contribueixi a que els infants descobreixin en la lectura, un dels grans TRESORS de la humanitat.