EL TIÓ ENS HA ESPERAT! GRÀCIES TIÓ!

Els infants d’Educació Infantil vam tenir un final de trimestre un tant mogudet i és per això que el Tió ens ha esperat tot el Nadal a l’escola, perquè el poguéssim cagar a la tornada.

Durant els dies de vacances, les mestres l’han alimentat i cuidat molt i el primer dia d’escola es va posar tan content de veure’ns que ens va cagar molts regalets. Aquí teniu el recull de fotografies que ens venia molt de gust compartir amb tots vosaltres.

I ara si que el Tió ha marxat i ens ha dit que està desitjant tornar el proper Nadal! Nosaltres el rebrem amb el caliu que es mereix, com sempre!