EL TEATRE DE 4t: LA SOPA DE PEDRA

Els dies 12 i 13 de juny els/les alumnes de 4t. vam representar l’obra de teatre “Sopa de pedra” al gimnàs de l’escola. Està  basada en un conte alemany escrit per Marcia Brown i adaptada per Joan Salvador.

A les classes havíem fet el repartiment dels diferents personatges i cadascú, en els diferents assajos i estudiant a casa, havia memoritzat el seu paper. Ens ha agradat molt però algunes paraules del vocabulari ens van costar perquè no són del nostre vocabulari habitual.  Vam posar especial cura en l’expressió oral, to de veu, vocalització, pronúncia, gestos i moviments, etc.

L’havíem preparat amb molt d’entusiasme i amb els nervis propis del directe.

Els dos matins vam fer l’últim assaig general per als nostres fillols, cadascú caracteritzat  amb el vestuari del personatge que representava.

A les tardes era l’hora de la representació per a les famílies. Hi va haver afluència de públic i encara estàvem més nerviosos.

Tot va sortir molt bé i el públic va quedar encantat i molt content amb la nostra habilitat teatral.

Agraïm la col·laboració de les mestres que ens van ajudar les dues tardes i donem les gràcies per l’assistència i col·laboració al públic en general.

Si cliqueu la imatge, veureu les millors escenes de les dues representacions.