EL REIXAC A TOTA CASTANYA!

Avui ha culminat una setmana amb actes diversos que ens han permès commemorar aquesta típica tradició, la de les danses de la castanyada. Si bé és cert que la situació sanitària encara ha condicionat algun dels nostres costums habituals, també és cert que hem aconseguit normalitzar força la celebració. Hem treballat durant la setmana en la decoració del centre, hem ideat un concurs terrorífic des de la biblioteca escolar, hem fet activitats relacionades amb aquesta festivitat (relats, tallers, projeccions…), hem assajat les danses típiques i també hem degustat i compartit unes delicioses castanyes, a càrrec de l’AMPA de l’escola.

Us deixem un ampli recull fotogràfic de les danses, així com alguns vídeos a on podreu gaudir de l’espectacle, ni que sigui en diferit. RECORDEU QUE HEU D’ACCEDIR DES DEL CORREU DELS ALUMNES AMB EL DOMINI @escolareixac.cat.

Us recordem les danses que han ballat:

P3: Sóc un bolet molt petitó

P4: Torrem castanyes

P5: La castanyera rockera

1r: La rumba de les castanyes

2n: El patatuf

3r: La masovera

4t: Ball de cascavells

5è: Ball de bastons

6è: Ball de cintes

Felicitats a tots els infants de l’escola i també, i molt especialment, a l’Alba Sospedra, mestra de música, per aconseguir fer-nos ballar a gairebé 500 persones. El títol, no podia ser més encertat!