EL REI I EL PATGE REIAL VISITEN EL REIXAC

Malgrat i la pluja, Ses Majestats han aconseguit arribar a l’escola i els nens d’infantil, cicle inicial i 6è, han pogut entregar les cartes amb els seus desitjos. L’escenari actual ens feia pensar que igual, aquest any, no ens podrien visitar però afortunadament, no ha estat així. Sempre resulta molt emotiu rebre’ls a l’escola però aquest Nadal encara ho ha estat més! La cara dels nens i les nenes, ho diu tot… MOLTES GRÀCIES SES MAJESTATS!

Tan de bo, s’acompleixin molts dels desitjos que heu demanat i sobretot, no deixeu de somniar mai!

També us compartim l’entrega de la carta que el grup de P3B havia preparat i que la Montse León els hi ha entregat amb molt d’afecte. De vosaltres, malgrat i que avui no heu pogut ser-hi a l’escola, segur que també se’n recordaran.