El REI ARRIBA AL REIXAC

Ahir a la tarda el gimnàs de l’escola es va tornar a vestir de gala per rebre a un dels representants de Sa Majestats els Reis d’Orient, acompanyant pels patges reials. Va ser una tarda molt emotiva i dolça, no tant sols pels caramels, que també. Tots els menuts de l’escola varen portar les seves cartes, plenes de desitjos i d’il.lusions al Rei. També ho van fer els alumnes de sisè que ben aviat canviaran d’etapa. Sa majestat va escoltar atentament els precs i les demandes dels infants i, amb un somriure permanent, els va felicitar i encoratjar a perseguir aquests somnis. Les cares dels infants són un veritable regal i, si us fixeu bé, també la de molts dels adults que acompanyaven l’acte.

Entre els desitjos hi ha moltes joguines, és veritat, però també molts anhels que no comporten res material, tan sols temps, salut i felicitat per als nostres. Tan de bo s’acompleixin tots ells.

Moltes gràcies estimat rei i patges per acompanyar-nos un nou any a l’escola. Heu fet possible que molts infants somriguin, s’il.lusionin i segueixin somiant. GRÀCIES!