DETECTIUS A LA BIBLIOTECA

El passat 29 de novembre, els alumnes de Primària 5, van visitar al Biblioteca Elisenda de Montcada per a realitzar una activitat ben divertida “Detectius a la biblioteca”: alguns personatges s’havien “escapat” de la seva novel·la i els havien de buscar. Quina alegria trobar el Manolito Gafotes, l’Agus, el Mortadelo o la Pippi Langstrump seguint les pistes que els havien deixat!

L’activitat ha estat una bona excusa per donar a conèixer de nou la biblioteca de manera pràctica, i fomentar-ne la utilització.
També ens ha servit per a capacitar els alumnes per a ser autosuficients en la consulta i recerca de documents tant al catàleg com als prestatges. I de pas, el més important:  acostar els llibres als infants i fomentar el gust per la lectura.

Gràcies per tot!

Aquí teniu unes quantes imatges de com va anar el matí.