DELIBERACIÓ CONCURS “AVETS LECTORS”

Aquest Nadal els avets de les vostres llars han estat els protagonistes. Ens heu fet arribar imatges precioses a on molts dels alumnes sortien gaudint d’una estona de lectura sota l’ombra dels arbres de Nadal. Alguns dels llibres eren sobre temàtica nadalenca i d’altres, col.leccions ben personalitzades: còmics, manga… Fins i tot, alguns heu guarnit l’avet amb llibres.

Malgrat i que la participació ha estat inferior a l’habitual, les propostes han estat magnífiques. Us agraïm molt a tots i a totes que continueu recolzant les iniciatives de la biblioteca. Us deixem l’enllaç a les 39 imatges i us compartim el moment de l’entrega de reconeixement als tres premiats:

1r premi: Eloi Monfort i Elias Benabdellah de 6èA per “Recolza’t als llibres”

2n premi: Ivet Jiménez de 1rA per “Dansa de la Fada de sucre, Acte II

3r premi: Vega i Alma Pérez Ruiz d’I4A i 3rA per “Lectures màgiques amb l’arbre de Papà Noel”

Una menció especial per al jurat, format en aquesta ocasió pels alumnes delegats i delegades de cicle superior i també per la Lorena, mare de l’escola i representant de l’AMPA.

Moltes gràcies a tots els participants. Us hi esperem a la propera!