Del MIRA’MIR al MIRA’REIXAC

Com ja sabeu, a finals d’octubre es va portar a terme a Montcada el Festival Mira’Mir. Al Reixac, hem volgut aprofitar aquesta oportunitat única per abocar als alumnes a parar atenció en un espai quotidià que ha esdevingut una autèntica galeria d’art a l’aire lliure. Observant detingudament les 25 creacions, hem pogut descobrir; els personatges que s’hi amaguen, hem intentat interpretar cadascuna de les obres, les hem comparat, ens hem documentat, hem inventat i finalment, també hem creat. Un treball que a més de fer-los fer d’artistes, els ha permès conèixer de prop la fauna que s’hi amaga al Besòs. La millor i única manera de contribuir en la seva cura i protecció, pensem. A la imatge podeu veure alguna de les genialitats que els infants han inventat, convertint els passadissos de l’escola en un autèntic Festival Mira’Reixac.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *