DARRERA TROBADA DE DELEGATS/DES

Paradoxalment, la darrera trobada de delegats i delegades del curs, ha estat la primera que ens ha permès trobar-nos físicament a tots plegats. Ens vàrem reunir a la zona dels tendals i així ens vàrem poder conèixer personalment. A més a més de raonar sobre les circumstàncies tan peculiars que han marcat aquest curs i que, inevitablement, han condicionat les nostres reunions vàrem poder fer un joc i també recollir nespres dels fruiters de l’escola.

En el joc, vàrem posar a prova el coneixement que els alumnes tenen de l’escola a través d’un Kahoot!. Hem de dir que el seu nivell de coneixement és elevadíssim i plegats, van encertar gairebé totes les preguntes. També vam comptar amb el suport de la Mercè Bagán i de la Montse León que ens van fer un cop de mà amb els reptes tecnològics. Per acabar, van anar a tastar els nespres del pati i vàrem fer una petita recol·lecta perquè tots els alumnes que ho desitgin puguin assaborir-los. Un final ben dolç, en tots els sentits, ja veieu!

MOLTES GRÀCIES A TOTS I A TOTES per la vostra tasca. Ha estat un curs molt especial i vosaltres, com ja imaginàvem, heu estat a l’alçada de les circumstàncies.

1. Snaider

Donem les gràcies als nostres delegats! Estar tots junt va ser molt guai!
    Ens ha agradat veure’ls agafant nespres per tots. La pantalla nova ens ha agradat molt també.
    Som 5è B

2. Gisela Márquez

a sido bastante divertido ser delgada gunto a mi amigua muchas gracias Por escoger- me como delgada 4t ºC

♡×♡=♡♡♡♡♡♡♡♡