DARRERA REUNIÓ D’ALUMNES DELEGATS I DELEGADES

Ja a les acaballes del curs vàrem celebrar la darrera reunió d’alumnes delegats i delegades. Aquest any no hem pogut tastar els deliciosos nespres dels nostres fruiters i és que no ens han donat fruits. Tot i així, la trobada va ser molt profitosa i vàrem poder valorar els concursos engegats des de la Biblioteca escolar durant aquest curs, també vàrem raonar sobre la temàtica triada: l’emergència climàtica i això ens va portar a concloure que aquest any, donada l’elevada sequera, la festa de l’aigua haurà d’esperar. A més a més, vàrem aprofitar per exposar tota la roba extraviada durant el curs i els companys i companyes de l’escola van poder recuperar les peces perdudes durant el curs.

Agraïm als delegats i a les delegades de curs la seva tasca i els felicitem per ser uns representants extraordinaris i compromesos.