DANSES DE NADAL 2022

La darrera jornada del trimestre va ser molt especial i és que per fi, hem pogut tornar a gaudir plegats de les nadales. Una celebració en que padrins i fillols es retroben i comparteixen l’alegria d’aquestes festes tan entranyables. Cada nivell va cantar la seva cançó i, per cicles van compartir ‘carols’. Finalment, grans i petits van ballar el “Jinggle bells”.

Els alumnes de 6è també van visitar als més menuts de l’escola, els d’I3. Dir que van compartir joguines i espai és simplificar-ho molt i si mireu les fotografies, entendreu què volem dir.

Segur que si busqueu acuradament, trobeu als vostres protagonistes entre el centenar de fotografies capturades: ‘infantil i mitjà‘ – ‘inicial i superior‘. Recordeu que heu d’accedir a través del correu dels vostres fills/es amb el domini @escolareixac.cat

Bon Nadal per tothom! Ens retrobem el dilluns 9 de gener per continuar escrivint aquest curs.

A la següent carpeta trobareu el recull de vídeos. Els títols de les obres:

I4: “Ja ha arribat el Tió”

I5: “Els tres reis arriben a ciutat”

1r: “La bicicleta de Nadal”

2n: “El Nadal ja és aquí”

3r: “Tió de Nadal”

4t: “Avui és Nadal”

5è: “Aquí és Nadal i estic contenta”

6è: “Torna a ser Nadal”

I4+I5: “Twinkle Twinkle”

CI: “Hello reindeer”

CM: “Rudolph the red nose reindeer”