DANSES DE LA CASTANYADA 2023

El divendres dia 27 va ser un dia de celebració al centre. El matí va estar ple d’activitats específiques i singulars relacionades amb la Castanyada. Els més petits van rebre a les castanyeres i, els alumnes de 5è van passar per les diferents aules recollint les paperines per emplenar de castanyes. A la tarda, vàrem obrir el centre a les famílies i calculem que l’assistència va superar les 500 persones. Us compartim les fotografies de les danses, amb un recull de més de 200 imatges, i també un tastet de les danses amb fragments de vídeo. Gràcies a tots per venir a compartir una de les tardes més especials del curs i MOLTES FELICITATS als dansaires.A l’Alba Sospedra, la nostra mestra de música, gràcies i felicitats per fer-nos ballar un any més a tota l’escola!

Per accedir tan a les imatges com als vídeos, heu de fer-ho a partir del correu dels alumnes amb el domini @escolareixac

Us recordem les actuacions:

I3: LA TARDOR

I4: EL RAP DE LA CASTANYA