DANSES DE LA CASTANYADA 2022

El divendres dia 28 a la tarda, el Reixac va tornar a presenciar una festa com les que sempre havíem tingut a l’escola per aquestes dates. Les famílies ens vàreu poder acompanyar en una nova jornada festiva i cultural. Nou actuacions amb més de 400 alumnes dansant a les pistes de l’escola. Fia temps que rebíem una afluència tan gran de familiars, amics, companys, exalumnes… Molt agraïts per la vostra presència, atenció i col.laboració.

Al següent enllaç podreu accedir a les més de 150 fotografies que hem retratat de l’acte i clicant a sobre del nom de les cançons podreu veure un petit fragment de la gravació de les danses.

I3: La Castanyera

I4: El rap de la castanya

I5: La castanyera rockera

1r: La rumba de les castanyes

2n: El patatuf

3r: L’Indiot

4t: Ball de cascavells

5è: Ball de bastons

6è: Ball de cintes

En finalitzar l’acte, tots els assistents, familiars inclosos vàrem poder moure l’esquelet amb el “Breaking dance” que ja ha esdevingut tot un clàssic del Reixac. Moltes gràcies Alba Sospedra per dirigir-nos en aquesta celebració!

1. Mercè

Ha estat un plaer tornar a obrir les portes del Reixac i poder retrobar-nos tots plegats per compartir les danses de tardor. Moltes gràcies nois i noies, per tot l’esforç realitzat!