Crítica i sàtira, de la mà de Bansky

El reconeixement i la popularitat del Bansky ja s’ha fet viral. A l’escola, hem volgut aprofitar l’èxit d’aquest artista per apropar als alumnes a l’art com a mitjà de protesta. La seva imaginació ens ha tornat a meravellar i han anat molt més enllà del que ens podíem pensar. A més a més, són uns veritables artistes i la qualitat gràfica de moltes de les obres, és veritablement destacada. Els infants reclamen: pau, cura del medi ambient, afany de superació, igualtat, prou a la violència de gènere i, fins i tot, entesa entre els nostres governants. Moltes felicitats a tots i a totes!

Si voleu conèixer una mica més a aquest artista tan singular, premeu aquí.