CONTA CONTES CICLE INICIAL

Els nens i nenes de cicle inicial, hem gaudit moltíssim amb la companyia de teatre Patawa, que ens ha ofert un repertori de contes molt  variat i amb temàtiques ben interessants.

Primer ha escoltat “El peix irisat i altres contes d’animals” i 2n “Les històries de la Frieden”.  Ens ha agradat fer aquesta activitat de conta contes i poder submergir-nos  en un món de fantasia, on la imaginació i la creativitat comparteixen espai amb valors essencials i necessaris pel creixement personal de tots/es.

Us mostrem fotos dels diferents grups de cicle inicial escoltant i gaudint amb l’activitat de conta-contes. Fins i tot podeu veure l‘alegre i musical comiat que acostuma a fer la conta contes!.

Ha estat genial!