CONSTEL·LACIÓ LITERÀRIA: ARBRES

Us facilitem les 10 imatges que durant aquests dies us hem anat mostrant. Cadascuna d’elles pertany a una obra diferent. Totes però, tenen en comú la cura del planeta com a rerefons. Totes formen part de la constel·lació literària que hem anomenat: ARBRES!.

Teniu fins demà al vespre, dia 27 d’abril a les 16.30h, per fer-nos arribar el títols i autors/es de les obres al correu fotos@escolareixac.cat. Us facilitem un document per fer-ho. Molts dels alumnes ja han participat de manera presencial a la biblioteca del centre.

Donada l’elevada participació, atorgarem quatre premis, una per cada cicle.

Moltes gràcies pel vostre seguiment, la vostra participació i molta sort!

Els llibres també són llavors, ja ho sabeu.