CONSELL D’ALUMNES PER TRIAR POSTALS

Ahir a la tarda varem celebrar el segon Consell d’Alumnes Delegats de l’escola. En aquesta ocasió, el motiu principal era la tria de les postals que han de servir per felicitar el Nadal a les famílies del centre. A partir de la imaginació dels infants i considerant l’especial efemèride que celebrem aquest curs, els alumnes havien d’idear una felicitació nadalenca al voltant dels 40 anys de l’escola. D’entre les 20 postals finalistes, van haver de votar dues d’elles. Cadascuna d’una modalitat diferent per així, donar més oportunitats als grups d’alumnes més petits. La decisió va ser molt difícil, ja que totes eren extraordinàries. Finalment, però, de la Modalitat A (cursos de 1r, 2n i 3r) va sortir la de la Lucía Rodríguez de 3rA i de la Modalitat B (cursos de 4t, 5è i 6è) la més votada va ser la de la Èrica Marín de 6èA. Felicitem a tots els alumnes per la seva participació, als finalistes per la seva genialitat i, com no, molt especialment a les dues guanyadores. En una setmana, totes les famílies rebreu les postals.

1. Sònia Cortiella

Gran feina dels nens i nenes de l’escola! Totes les postals eren dignes guanyadores! Ben segur que els delegats i delegades han tingut feina per triar-ne una! Enhorabona a les guanyadores i felicitats a la resta per la feina ben feta!