CONSELL ALUMNES DELEGATS: Tria ordres carnaval

Ahir, dia 15 de febrer, els alumnes delegats i delegades de primària, amb la recent incorporació dels representants de les classes de 1r, ens vàrem trobar en la tercera reunió del Consell d’Alumnes Delegats d’aquest curs. En aquesta ocasió, la trobada tenia com a principal encàrrec consensuar les normes que regiran la setmana de carnaval i de les quals ens informarà el Consell del Bull, el proper dilluns dia 21 de febrer. L’exposició de les diferents propostes, el debat i el consens ha estat molt interessant i ha generat una conversa molt interessant. Finalment, i valorant els avantatges i les limitacions de cada proposta, hem arribat a un acord que ha satisfet a tots els representats, en major o menor mesura.

Seguidament, hem aprofitat per presentar als delegats i a les delegades la selecció de títols per al bibliopati que hem preparat des de la Comissió de la Biblioteca Escolar. Llibres, revistes, diaris, contes, còmics, reptes… una àmplia selecció de lectures pensades per a un espai exterior a on la continuïtat de la mateixa no està garantida, donat que són exclosos de préstec. Els delegats han valorat enormement aquesta iniciativa i s’han compromès a compartir amb els seus companys i companyes la responsabilitat que comporta gaudir d’aquest material diàriament. Hem consensuat unes normes que compartirem amb totes les aules, per tal de garantir la continuïtat de la proposta fins que puguem tornar a obrir la biblioteca en horari de pati. La Judith Muñoz, delegada del cicle superior, ha afegit: “La lectura és molt necessària a les nostres vides” i és que, sentint això d’una alumna de l’escola, no podem fer altra cosa que considerar les seves demandes.

MOLTES GRÀCIES  a tots i a totes per la vostra aportació i col·laboració. I un reconeixement molt especial per als delegats i delegades de primer que en aquesta reunió, la primera per a ells, han estat uns representants sensacionals!