CONEGUEM L’AJUNTAMENT

Els alumnes de 3rB i 3rA vam visitar la Casa de la Vila de Montcada els passats 25 i 26 d’abril, respectivament. Aquesta visita està emmarcada dins l’activitat ‘Coneguem l’Ajuntament’, per tal que els infants coneguin de primera mà el funcionament del Consistori i l’alcaldia.

A l’arribada ens va rebre un mestre de cerimònies molt eixerit que ens va donar la benvinguda i ens va treure un somriure mentre ens explicava curiositats dels diferents espais que ens vam trobar al llarg de la visita. Després de pujar una llarga escala i trobar-nos amb un gran quadre d’en Joan Capella el qual, curiosament, es va pintar ja fa molts anys al gimnàs de l’escola Reixac, vam arribar a la Sala de Plens a on ens esperava l’alcaldessa Laura Campos.

Allà vam seure i, de manera molt solemne i ordenada, vam poder fer-li diferents preguntes que ens havíem preparat prèviament per tal de conèixer millor la seva tasca i el funcionament de l’Ajuntament. Entre d’altres temes, ens interessava molt el soterrament de les vies al pas de l’escola i, en aquest sentit, vam poder veure un vídeo amb imatges aèries gravades amb un dron del
trajecte de cinc kilòmetres que serà soterrat.

Ha estat una visita interessant i divertida, i ara tenim més clar el paper que juga l’Ajuntament en el nostre dia a dia a Montcada.

Clica l’imatge per veure tots els moments!