CONCURSOS DE LA BIBLIOTECA PER LA CASTANYADA

Aquest any hem volgut diferenciar dues modalitats diferents en el que ja comença a esdevenir el clàssic concurs de la biblioteca escolar coincidint amb la celebració de la Castanyada. Per una banda, us proposàvem que representéssiu escenes terrorífiques basant-vos en diferents obres de referència, per l’altra; us convidàvem a vestir la tardor, a partir d’elements típics d’aquesta estació de l’any. Si bé és cert que la participació no ha estat tan elevada com en edicions anteriors, la qualitat dels treballs presentats, mereix tota la nostra admiració i reconeixement.

Sabem que alguns de vosaltres, fins i tot, heu doblat la participació i heu optat a les dues modalitats. El jurat que està format pel Consell d’Alumnes delegats i delegades va tenir una tasca realment difícil. Us deixem les imatges de les aportacions perquè també vosaltres pugueu jutjar la qualitat de les aportacions.

Pel que fa al concurs d’ESCENES TERRORÍFIQUES, les obres premiades han estat:

Respecte a la modalitat VESTIM LA TARDOR, cal destacar:

Moltes gràcies a tots i a totes per participar i us animem a seguir-nos en properes edicions. És un plaer inventar propostes quan veiem l’entusiasme i l’interès amb que les seguiu.