CONCURS POSTALS NADAL 2023

Un any més, hem tornat a celebrar un nou concurs de postals per seleccionar les imatges que ens permetran desitjar-vos bones festes. En aquesta proposta han participat al voltant dels 300 alumnes que actualment formen part de la primària. D’entre tots els participants, l’equip docent en va fer una preselecció de 18 imatges, 3 de cada nivell. Ahir al matí, els alumnes delegats i delegades de l’escola es van trobar per decidir quines serien les dues postals seleccionades. Us mostrem les il·lustracions del finalistes i vosaltres mateixos podreu jutjar l’enorme dificultat que han tingut per fer la tria. Com ja sabeu, diferenciem dues modalitats, una per als alumnes de 1r a 3r, i l’altra per als de 4t a 6è.

Volem agrair a tots participants la seva il·lusió i compromís amb el concurs i felicitar-los per la seva imaginació i creativitat. Sota l’emblema: “Abriga’t bé, que l’hivern ja ve“, no us podeu ni imaginar la quantitat de detalls que els infants són capaços d’inventar. BON NADAL A TOTHOM!